- Coachande ledarskap
Coachande ledarskap är att inse vad man själv kan förändra för att få andra att göra det man vill att de ska göra. Att hjälpa andra att hitta sin egen inre drivkraft och motivation genom att anpassa eller ändra på sitt eget sätt att vara utifrån person och situation.
Läs mer och boka här. - Effektiva och effektfulla möten
Vill du genomföra bättre och effektivare möten? Det här är en kurs som vi genomför hos er, utifrån era förutsättningar...
Läs mer och boka här. - Ekonomikurs för administratörer
Är det här du? Du arbetar idag med administration eller isolerade områden inom ekonomiavdelningen och vill få en ökad förståelse...
Läs mer och boka här. - Förbättra ditt minne på en dag – kurs i Minnesteknik
Kurs i minnesteknik med träning – en halv dag plus en halv dag med den tvåfaldiga världsmästaren Jonas von Essen...
Läs mer och boka här. - Framgångsrik kommunikation eller Teamträning
Vi kommer till er! Här kan ni ”plocka ihop” er egen kurs. Kurslängden kan variera från en halv till tre...
Läs mer och boka här. - Kurs i effektivitet och planering – digitalt arbetssätt
Bli chef över din tid Under utbildningen jobbar vi med att skapa ett nytt arbetssätt och samtidigt träna på hur...
Läs mer och boka här. - Kurs i engelska för telefonister, receptionister och kundservicepersonal
Front Line English A few words… till dig som vill känna dig säkrare och mer professionell när du talar engelska...
Läs mer och boka här. - Personlig kompetensutveckling
Är det här du? Det här är en kurs för dig som vill och vågar titta närmare på dig själv för...
Läs mer och boka här. - Planering och samordning för administratörer
Det här är en kurs för dig som jobbar som assistent, administratör, koordinator, sekreterare, eller receptionist, för dig som har...
Läs mer och boka här. - Projektledningskurs för administratörer
Under två intensiva och lärorika heldagar får du lära dig hur man leder projekt framgångsrikt och vad som krävs/förväntas av...
Läs mer och boka här. - Receptionister och Telefonister i världsklass
En grundkurs i att vara kundmedveten. Det handlar om god service, kundmedvetenhet, samarbete, professionell samtalshantering och vett & etikett på...
Läs mer och boka här. - Säljande och inspirerande kundmöten
En upplyftande och intressant kurs för dig som jobbar med kundservice. Det handlar om god service, samarbete, professionellt och säljande...
Läs mer och boka här. - Telefonister och Receptionister i världsklass steg 2
Är det här du? En fortsättningskurs i att vara kundmedveten. Det handlar fortfarande om god service, kundmedvetenhet, samarbete, professionell samtalshantering...
Läs mer och boka här. - Utbildning för utbildare
Carita af Ekenstam och Ingegerd Hedberg har jobbat med utbildning i snart 30 år och de vill föra vidare sina kunskaper...
Läs mer och boka här.