Utbildningar i effektivitet, kundservice, försäljning och engelska.
Gustaf Josefsson, talare Business & Pleasure"Fail fast and cheap, Alla behöver kompetensutveckla sig var 6:e vecka. Tillbringa en liten stund varje vecka med att lära dig något nytt."
"Jobbar ni tillsammans eller bara samtidigt?"
Christer Olsson, talare på Business & Pleasure
"Jag kostar på mig att misslyckas"Olof Röhlander, talare på Business & Pleasure
"Ta korta micropauser ofta"
Telefonister på kurs!
"73% av Sveriges arbetskraft har checkat ut. 16 % är engagerade och arbetar med passion och tar initiativ. Vem är du?"Erik Fernholm, talare på Business & Pleasure
"För varje missnöjd kund du pratar med finns det ytterligare 23 där ute!"
Lisa Ekström, talare Business & Pleasure
Alexander Bard, talare Business & Pleasure"Digga kunden"
"Millenials älskar äkta engagemang."Frida Boisen, talare Business & Pleasure
"För att vara frisk måste man anstränga sig."Clas Malmström, talare Business & Pleasure
"Ibland måste man stänga en dörr för att kunna öppna en ny!"Tobias Karlsson, talare Business & Pleasure 2017