Albumet är stort och tar en stund att ladda första gången.
Utbildningar i effektivitet, kundservice, försäljning och engelska.
Christer Olsson, talare på Business & Pleasure
"För varje missnöjd kund du
pratar med finns det
ytterligare 23 där ute!"
Albumet är stort och tar en stund att ladda första gången.
Vi ringer eller mejlar dig.
Kontakta oss!
Bli chef över din tid Under utbildningen jobbar vi med att skapa ett nytt arbetssätt och samtidigt träna på hur…
[caption id="attachment_507" align="alignright" width="265"] Telefonister och Receptionister i världsklass steg 1[/caption] En grundkurs i att vara kundmedveten. Det handlar om…
Bli chef över din tid Under utbildningen jobbar vi med att skapa ett nytt arbetssätt och samtidigt träna på hur…
Business & Pleasure
Helhetsupplevelse:
Mycket bra och till och med bättre eftersom det tillkom trevliga överraskningar. Väl avvägt.
Kursledning:
Entusiastiska och trevliga som vanligt.
Mest nytta av:
Jag bär med mig den oerhörda optimismen som kom fram i alla föreläsningarna. Främst nanorevolutionen – fantastiskt.
Varför Mercuri Kongress?:
Jag har deltagit tidigare och tyckt det varit bra.
Ulla Jebsen Saab AB
Anna Dyhre