Utbildningar i effektivitet, kundservice, försäljning och engelska.
Christer Olsson, talare på Business & Pleasure
"För varje missnöjd kund du
pratar med finns det
ytterligare 23 där ute!"
Bli chef över din tid Under utbildningen jobbar vi med att skapa ett nytt arbetssätt och samtidigt träna på hur det nya flödet skall fungerar för just dig. Vi jobbar med dina riktiga arbetsuppgifter dvs att du strukturerar, prioriterar och planerar dina ordinarie arbetsuppgifter under utbildningen. Vi synliggör din verklighet med hjälp av bland annat …
En grundkurs i att vara kundmedveten. Det handlar om god service, kundmedvetenhet, samarbete, professionell samtalshantering och vett & etikett på kontoret. Och det handlar om att idag måste vi vara extremt rädda om våra kunder. Är det här du? I ditt dagliga arbete finns det ett antal tillfällen när du skulle vilja känna dig mer …
Bli chef över din tid Under utbildningen jobbar vi med att skapa ett nytt arbetssätt och samtidigt träna på hur det nya flödet skall fungerar för just dig. Vi jobbar med dina riktiga arbetsuppgifter dvs att du strukturerar, prioriterar och planerar dina ordinarie arbetsuppgifter under utbildningen. Vi synliggör din verklighet med hjälp av bland annat …
Vi ringer eller mejlar dig.
Kontakta oss!
Bli chef över din tid Under utbildningen jobbar vi med att skapa ett nytt arbetssätt och samtidigt träna på hur…
[caption id="attachment_507" align="alignright" width="265"] Telefonister och Receptionister i världsklass steg 1[/caption] En grundkurs i att vara kundmedveten. Det handlar om…
Bli chef över din tid Under utbildningen jobbar vi med att skapa ett nytt arbetssätt och samtidigt träna på hur…
Business & Pleasure
Helhetsupplevelse:
Mycket bra och till och med bättre eftersom det tillkom trevliga överraskningar. Väl avvägt.
Kursledning:
Entusiastiska och trevliga som vanligt.
Mest nytta av:
Jag bär med mig den oerhörda optimismen som kom fram i alla föreläsningarna. Främst nanorevolutionen – fantastiskt.
Varför Mercuri Kongress?:
Jag har deltagit tidigare och tyckt det varit bra.
Ulla Jebsen Saab AB
Anna Dyhre