Utbildningar i effektivitet, kundservice, försäljning och engelska.
Christer Olsson, talare på Business & Pleasure
"För varje missnöjd kund du
pratar med finns det
ytterligare 23 där ute!"
Time is Up!
Vi ringer eller mejlar dig.
Kontakta oss!
Bli chef över din tid Under utbildningen jobbar vi med att skapa ett nytt arbetssätt och samtidigt träna på hur…
[caption id="attachment_507" align="alignright" width="265"] Telefonister och Receptionister i världsklass steg 1[/caption] En grundkurs i att vara kundmedveten. Det handlar om…
[caption id="attachment_512" align="alignright" width="300"] Ekonomikurs för administratörer[/caption] Är det här du? Du arbetar idag med administration eller isolerade områden inom…
[caption id="attachment_504" align="alignright" width="300"] Projektledningskurs för administratörer[/caption] Under två intensiva och lärorika heldagar får du lära dig hur man leder…
Bli chef över din tid Under utbildningen jobbar vi med att skapa ett nytt arbetssätt och samtidigt träna på hur…
Business & Pleasure
Helhetsupplevelse:
Mycket bra och till och med bättre eftersom det tillkom trevliga överraskningar. Väl avvägt.
Kursledning:
Entusiastiska och trevliga som vanligt.
Mest nytta av:
Jag bär med mig den oerhörda optimismen som kom fram i alla föreläsningarna. Främst nanorevolutionen – fantastiskt.
Varför Mercuri Kongress?:
Jag har deltagit tidigare och tyckt det varit bra.
Ulla Jebsen Saab AB
Anna Dyhre