08-26 46 02
info@mercuri-kongress.se
Timmervägen 13, 167 55 Bromma

Utbildningar i effektivitet, kundservice, försäljning och engelska.

Gustaf Josefsson, talare Business & Pleasure 2015 "Fail fast and cheap, Alla behöver kompetensutveckla sig var 6:e vecka.
Tillbringa en liten stund varje vecka
med att lära dig något nytt."
"Service är inte en handling,
det är en känsla."

Christer Olsson, talare på Business & Pleasure 2015

"Jag kostar på mig att misslyckas" Olof Röhlander, talare på Business & Pleasure 2017
"Ta korta micropauser ofta"
Telefonister på kurs!
"73% av Sveriges arbetskraft har
checkat ut. 16 % är engagerade
och arbetar med passion och tar initiativ.
Vem är du?"
Erik Fernholm, talare på Business & Pleasure 2015

"För varje missnöjd kund du
pratar med finns det
ytterligare 23 där ute!"

Lisa Ekström, talare Business & Pleasure 2016
Alexander Bard, talare Business & Pleasure 2017 "Digga kunden"
"Millenials älskar
äkta engagemang."
Frida Boisen, talare Business & Pleasure 2016
"För att vara frisk måste man anstränga sig." Clas Malmström, talare Business & Pleasure 2016
"Ibland måste man stänga en dörr för att kunna öppna en ny!" Tobias Karlsson, talare Business & Pleasure 2017

Vi kommer gärna till er och anpassar följande utbildningar:


Företag som anlitat Mercuri Kongress och våra anpassade utbildningar
Dalkia – De Laval – Derome – Ericsson – Ekerö Kommun – Flens Kommun -Gotlands Kommun – HSB – Hyresbostäder i Norrköping – Intersurgical – IKEA – Jula – Knivsta Kommun – Ledarna – Läkemedelsverket – Mecedes Benz/ Daimler – Nässjö Kommun – Polisen i Linköping – Regeringskansliet – Region Västmanland – SCA Hygiene Products -Securitas Direct – Sparbankernas Riksförbund – Stångåstaden – Sveriges Arkitekter – Sverigetaxi – Sweco – Swedavia – SYSAV – Tele 2 – Trelleborgs Kommun – Uppsala Kommun – Växjö Kommun – Webguide Partner – Qlik – ÅF – Ängelholms Kommun


Sök direkt eller välj sida!
Responsive Menu Pro Image
Meny & sök