08-26 46 02
info@mercuri-kongress.se
Timmervägen 13, 167 55 Bromma

Utbildningar i effektivitet, kundservice, försäljning och engelska.

Gustaf Josefsson, talare Business & Pleasure 2015 "Fail fast and cheap, Alla behöver kompetensutveckla sig var 6:e vecka.
Tillbringa en liten stund varje vecka
med att lära dig något nytt."
"Service är inte en handling,
det är en känsla."

Christer Olsson, talare på Business & Pleasure 2015

"Jag kostar på mig att misslyckas" Olof Röhlander, talare på Business & Pleasure 2017
"Ta korta micropauser ofta"
Telefonister på kurs!
"73% av Sveriges arbetskraft har
checkat ut. 16 % är engagerade
och arbetar med passion och tar initiativ.
Vem är du?"
Erik Fernholm, talare på Business & Pleasure 2015

"För varje missnöjd kund du
pratar med finns det
ytterligare 23 där ute!"

Lisa Ekström, talare Business & Pleasure 2016
Alexander Bard, talare Business & Pleasure 2017 "Digga kunden"
"Millenials älskar
äkta engagemang."
Frida Boisen, talare Business & Pleasure 2016
"För att vara frisk måste man anstränga sig." Clas Malmström, talare Business & Pleasure 2016
"Ibland måste man stänga en dörr för att kunna öppna en ny!" Tobias Karlsson, talare Business & Pleasure 2017

Vi kommer gärna till er och anpassar följande utbildningar:

Kontakta oss så pratar vi mera.

Ditt namn

Din epost (obligatorisk)

Ämne

Ditt meddelande

 


Några kommentarer från våra skräddarsydda uppdrag:

Akademikernas A-kassa hos Mercuri KongressVi är nöjda med vår engelskainsats. Det har gett oss den energikick som vi behövde för att bättre våga prata engelska med våra medlemmar. 

När det gäller Sheila som utbildare så har deltagarna sagt att hon på ett bra och ödmjukt sätt lockat så många som möjligt till att våga prata engelska inför sina kollegor. Vi är väldigt nöjda med Sheila som utbildare.

När det sedan gäller Colins föredrag så var det fantastiskt roligt, inspirerande och härligt att få reflektera över vår svenskhet.

Vi är totalt sett väldigt nöjda och tycker att vi uppnått det som var vår målsättning med vår utbildningsinsats! Jag vill tacka för gott samarbete och önskar er alla en riktigt trevlig sommar!

Vänliga hälsningar från Suzanne Klaiber, Akademikernas a-kassa


swedaviaSå här sa Swedavia Planning Center efter en genomförd utbildning:

Hej Ingegärd! Så bra det var!! Vill tacka av hela mitt hjärta över ditt goda förslag om Lasse Axelssons härliga körledning, att våga gå utanför sina ramar! Jag är så glad att jag vågade nappa på det ! Hela dagen var succé med Birgittas behagliga sätt och proffsighet, ett härligt engagemang som fångade alla och hon fick med även den tveksamme! Så spännande att se att det verkligen gjorde intryck! Dag två hade vi affärsplanearbete och eftersom dag ett var så lyckad gick all målutveckling inför 2014 som en dans! Ser fram emot fortsatt utveckling av oss – tillsammans med er! Stor kram och tack till er alla! Bästa hälsningar //Caroline


Företag som anlitat Mercuri Kongress och våra anpassade utbildningar
Akademikernas arbetslöshetskassa – Armada Fastigheter – Bilbolaget Örnsköldsvik – Bio Tech Pharma – Dalkia – De Laval – Ericsson – Flens Kommun – Försvarsmakten – Gotlands Kommun – HSB – Högskolan i Gävle – Jula – Jämtkraft – Knivsta Kommun – Läkemedelsverket – Länsförsäkringar Mäklarservice – MSB i Kramfors – Nässjö Kommun – Regeringskansliet – Returpack – SCA Hygiene Products-  SEB Kort – Securitas – Securitas Direct – St Jude Medical – Stångåstaden – Sveriges Arkitekter – Sweco – Swedavia – Taxi 020 – Tele 2 – Telia Sonera – Uppsala Kommun – Utrikesdepartementet – Vattenfall/Ringhals – Växjö Kommun – Webguide Partner – ÅF – Ängelholms Kommun


Sök direkt eller välj sida!
Responsive Menu Pro Image
Meny & sök