Utbildningar i effektivitet, kundservice, försäljning och engelska.
Christer Olsson, talare på Business & Pleasure
"För varje missnöjd kund du
pratar med finns det
ytterligare 23 där ute!"
Bli chef över din tid Under utbildningen jobbar vi med att skapa ett nytt arbetssätt och samtidigt träna på hur det nya flödet skall fungerar för just dig. Vi jobbar med dina riktiga arbetsuppgifter dvs att du strukturerar, prioriterar och planerar dina ordinarie arbetsuppgifter under utbildningen. Vi synliggör din verklighet med hjälp av bland annat …
En grundkurs i att vara kundmedveten. Det handlar om god service, kundmedvetenhet, samarbete, professionell samtalshantering och vett & etikett på kontoret. Och det handlar om att idag måste vi vara extremt rädda om våra kunder. Är det här du? I ditt dagliga arbete finns det ett antal tillfällen när du skulle vilja känna dig mer …
Är det här du? Du arbetar idag med administration eller isolerade områden inom ekonomiavdelningen och vill få en ökad förståelse för ekonomiarbetet – såväl kameralt som affärsmässigt. Du saknar en ekonomisk utbildning och du vill skapa en kunskapsplattform för att kunna ta nya steg i karriären. Det här får du: En övergripande basutbildning om syfte …
Bli chef över din tid Under utbildningen jobbar vi med att skapa ett nytt arbetssätt och samtidigt träna på hur det nya flödet skall fungerar för just dig. Vi jobbar med dina riktiga arbetsuppgifter dvs att du strukturerar, prioriterar och planerar dina ordinarie arbetsuppgifter under utbildningen. Vi synliggör din verklighet med hjälp av bland annat …
En upplyftande och intressant kurs för dig som jobbar med kundservice. Det handlar om god service, samarbete, professionellt och säljande kundbemötande att skapa så hög grad av kundlojalitet som det bara går, samt att få en ”nytändning”. Är det här du? Du arbetar med olika typer av kundkontakter. Du vet att du kan mer och …
Vi ringer eller mejlar dig.
Kontakta oss!
Bli chef över din tid Under utbildningen jobbar vi med att skapa ett nytt arbetssätt och samtidigt träna på hur…
[caption id="attachment_504" align="alignright" width="300"] Projektledningskurs för administratörer[/caption] Under två intensiva och lärorika heldagar får du lära dig hur man leder…
[caption id="attachment_507" align="alignright" width="265"] Telefonister och Receptionister i världsklass steg 1[/caption] En grundkurs i att vara kundmedveten. Det handlar om…
[caption id="attachment_512" align="alignright" width="300"] Ekonomikurs för administratörer[/caption] Är det här du? Du arbetar idag med administration eller isolerade områden inom…
[caption id="attachment_502" align="alignright" width="300"] Kurs i engelska för telefonister och receptionister[/caption] Front Line English A few words... till dig som…
Bli chef över din tid Under utbildningen jobbar vi med att skapa ett nytt arbetssätt och samtidigt träna på hur…
Coachande ledarskap för dig som jobbar som team-ledare, kundservicechef, supportansvarig. Coachande ledarskap är att hjälpa andra att hitta sin egen…
En upplyftande och intressant kurs för dig som jobbar med kundservice. Det handlar om god service, samarbete, professionellt och säljande…
Business & Pleasure
Helhetsupplevelse:
Mycket bra och till och med bättre eftersom det tillkom trevliga överraskningar. Väl avvägt.
Kursledning:
Entusiastiska och trevliga som vanligt.
Mest nytta av:
Jag bär med mig den oerhörda optimismen som kom fram i alla föreläsningarna. Främst nanorevolutionen – fantastiskt.
Varför Mercuri Kongress?:
Jag har deltagit tidigare och tyckt det varit bra.
Ulla Jebsen Saab AB
"Säljande" och inspirerande kundmöten
Överensstämmelse:
Bra, även om det var svårt att på förhand göra sig en bild av hur kursen sedan blev. Jag trodde att det skulle bli mer av ett föredrag än den gruppdynamik som uppstod.
Det var enbart positivt!
Gradering:
10
Helhetsupplevelse:
Mycket bra! Glädje, energi och många tankar som väcks om hur vi människor fungerar.
Kursledning:
Toppen!
Mest nytta av:
Mycket, framförallt alla konkreta, praktiska tips att använda i vardagen.
Varför Mercuri Kongress?:
Ingegerds snabba återkoppling och att kursinformationen på hemsidan stämde bra in på vårt behov samt att priset var okej.
Önskad utbildning:
Mer av den "säljande" biten.
Från: Gunilla Wadmark ,Swevet AB
Kurs i planering och effektivitet
Överensstämmelse:
Bra, men programbeskrivningen beskrev inte kursen som så bra som den egentligen var.
Helhetsupplevelse:
Mycket positiv. Gick ut som en ny människa.
Kursledning:
Mycket bra, lyhörd för frågeställningar och synpunkter
Mest nytta av:
Planeringsmodellen med Outlook
Övrigt:
Många tack.
Johan Pettersson,
Trelleborgs kommun
Utvecklingsdagarna är fullt avdragbara och redovisas på 5810 Avgifter för kurser mm och 1671
Moms: Avdragsgill ingående moms.
Syfte skall alltid anges och kan t.ex. vara ”Utvecklingsdagarna syftar till att motivera deltagarna till att uppnå bättre resultat på arbetsplatsen men också i sina privatliv”.
Vill du läsa mer om Business & Pleasure?
Anna Dyhre
Sedan vi startade 1989 har vi i mångt och mycket fått se en ny arbetsvärld, ja en helt ny värld växa fram. Färre ska göra det fler gjorde, vi har obegränsade mängder av information och tillgänglighet och i princip ingen backup de dagar vi av olika skäl inte arbetar, bara för att nämna några exempel...
En av de största utmaningarna arbetslivet idag när sjuktalen rusar, är hälsosamheter och energi. Det har vi tagit fasta på mer än någonsin inför 2017.
Det här är 29:e året vi gör det här och även det sista, vi tänker att vi stannar på 29!
For Ever Young 🙂
Hälsosam personal som
- Kan se helheter
- Orkar ta förändringar som något positivt eller i alla fall något självklart
- Har goda kunskaper om nya rön och utveckling
- Pallar för motvind
- Kan konsten att ta hand om sig själva och andra både fysiskt och psykiskt
Det är de som skapar framgångsrika och friska arbetsplatser och företag.